ППТК-0-ден 18 жасқа дейінгі ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар мен жасөспірімдерге түзету-педагогикалық көмек көрсететін мамандандырылған Білім беру мекемесі. Қазіргі уақытта Қазақстан Республикасында ППТК әр ауданда “мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзету арқылы қолдау туралы” Заңға сәйкес құрылады (11.07.2002 ж.). ППТК жұмыс істеуі үшін нормативтік-құқықтық база “психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттері қызметінің үлгілік қағидаларымен” белгіленген (ҚР БҒМ 14.02.2017 жылғы № 66 бұйрығына қосымша).

ППТК жұмысының негізгі аспектісі ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға кешенді түзету көмегін көрсету болып табылады, ол бірыңғай түзету процесіне біріктірілген әртүрлі бейіндегі мамандардың бірлескен және үйлестірілген қызметін қамтиды. Мұндай көмек көпсалалы тәсіл аясында жүзеге асырылады. Жұмыстың ең тиімді түрі – әр түрлі бағыттағы мамандар тобының баланың психофизикалық дамуының жағдайын бірлесіп бағалау, сондай-ақ жеке қолдау жоспарын бірлесіп құру (“командалық бағалау”).

ППТК қызметін реттейтін нормативтік құжаттар:

  • “Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу” мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты 

Бұл мемлекеттік қызметті психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттері мен оңалту орталықтары көрсетеді. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі: мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-медициналық-педагогикалық түзету және әлеуметтік оңалту курсынан өту үшін – 90 күнтізбелік күннен 365 күнтізбелік күнге дейін. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: жеке, кіші топтық және топтық сабақтар мен консультациялар.

  • “Мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға консультациялық көмек көрсету” мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі мүмкіндігі шектеулі баланы тәрбиелеп отырған отбасына жазбаша ұсыныстар беру болып табылады.
  • Психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттері қызметінің үлгілік қағидалары – ППТК қызметінің ұйымдастырылуы мен тәртібін талдауға мүмкіндік беретін құжат.